Tuesday, April 23, 2013

Pelam Telur~~

Kejur terus air liur baca tajuk kat atas tu...
sejak 2 menjak ni aku tiba-tiba je aku nie teringin nak pelam telur nie...
mane nak cari pelam nie yer.... aku rasa pelam telur tumbuh bermusim... ade sape ade suggestion x mane nak dapat pelam nie.... kat putrajaya nie agak ssh la nak cari buah pelam telur nie..... setiap kali ade pasar malam kat putrajaya nie mesti aku akan cari... tapi hampa giler sbb xde...
pelam telur mkn ngan kulit mmg sedap giler... aku nie mmg penggemar buah yang masam-masam...
korang bagi je la benda masam-masam kat aku mmg aku telan.. dulu masa aku kecik-kecik limau kasturi tu pun aku makan.... mkn ngan asam masin mmg sedap giler la...
en.husband tolong cari untuk saya boleh... teringin sangat nie....

ini la hasil aku google pelam telur klu korang tau...
colek ngan kuah kicap....sedapnye... xtahan dah nie...

Pada sape2 yang baca blog aku nie yang tau  mane nak beli pelam telur nie bgtau la yerk...
please!!!!!!!!!!....

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sy ada jual pelam telur wasap(0175112005) atau call terus(0183636563) area kedah sg.petani

    ReplyDelete